Tuesday, February 9, 2010

TOT SPIES @ SUK

- Latihan tolakan dan tarikan ? Aku sendiri kurang faham.. -

- Karya terhebat kami 'giant slipper'...tak giant langsung padahal -

- Dendangan 'Teman Sejati' di akhir sesi -

TOT SPIES yang berlangsung di SUK Dewan Jubli Perak selamat berakhir dengan redahan hujan lebat waktu petang. Keseluruhan program aku dapat simpulkan sebagai sedang-sedang sahaja. Walaupun memang aku enjoy bermain dan mengambil input. Tetapi ada sesuatu yang kurang. Masih tidak boleh lawan lagi TOT PLKN.

yeeply : bising satu lot kampung, aku langgar simen jalan...menyirap betul !

3 comments:

  1. salam... dayah, sy pun rs cam ade yang kureng sikit mengenai pengisian program tu... Tak kata tak menark n taklah kat menarik sangat. Sbnarnya sy kurang jelas dengan objektif program tu..

    ReplyDelete
  2. wahahaha...nampaknyer kita d atas kapal yg sama..bab paling sy tak tahan ' xxx ' by dr xxx...faham2 sendri la kot...hahahahah

    ReplyDelete
  3. haaahhaa.. awak tak minat ke ngn topik xxx tu? saya suke jer, tapi rasa macam tak kena je untuk masukkan topik dalam modul kursus tu...opss! slamber jer...haha

    ReplyDelete