Wednesday, October 21, 2009

GUNUNG BERAPI MELETUS


Hari ini adalah hari yang mungkin agak dingin bagi aku dan beberapa manusia yang ada di bumi Allah ini.

Banyak cara yang boleh dilakukan oleh manusia untuk menghilangkan rasa hendak meletus gunung berapi, antara seperti yang aku lakukan sekarang ialah menulis...ada pula yang bercerita pada rakan..makan..jalan-jalan..mengaji..ambil wuduk...solat...dan lain-lain lagi..

Terbaru, adik aku di mesir menghadapi masalah yang aku rasakan memang memberi tekanan kepada dia. Andai keyboard itu boleh bercakap waktu ber'ym, dah lama aku mendengar dia membebel...heheheh...dia suruh baca kat sini http://www.kutubsittah-pmram.blogspot.com/

Semoga kedinginan aku hari ini tidak berlanjutan hingga ke hari esok..amin..

yeeply : mohonlah kepada Allah dengan bersolat dan bersabar

No comments:

Post a Comment