Thursday, October 22, 2009

KEMBARA SAVVY KE ILDAS

'Alamak..tengah-tengah banyak kerja ni lah..aku nak kena outstation plak..'

Minggu ini adalah minggu 'ujian' untuk aku supaya bersabar selalu.

Bermula dengan tertinggal kunci ofis dan terpaksa berpatah balik ke rumah...kehilangan kunci kereta tatkala seronok berkonvo dengan daiyan...mengembara ke ILDAS sehingga tersasar ke jalan kubur (dan memang ada kubur pun...herrr...seram jer..)...begitulah...

Aku ada baca dalam Al-Islam, berkenaan 3 sebab kenapa Allah turunkan ujian kepada hambanya (hasil dari kes gempa bumi di Padang):

1) untuk membalas dosa yang pernah dibuat
2) untuk menguji orang yang beriman
3) untuk memberi pengajaran
* jika ada kesilapan, maaf..sebab tak ingat sangat..

yeeply : aku rasa aku faham kenapa ILDAS kecoh sangat bila darwa bawa baby ke sana..mungkin sebab tempat tu ulu dan keras..yelah, batu kat sana kan keras..hahah..

No comments:

Post a Comment