Tuesday, March 8, 2011

ANDA INGIN BERKAHWIN TIDAK LAMA LAGI?

Jawapan aku : YA !! Dengan izin Allah.

Setiap insan yang berhajat untuk mendirikan rumahtangga, wajib hadir ke kursus kahwin. Dan aku juga tidak lari dari kena menghadirinya. Anda boleh mendaftar awal dimana-mana Pejabat Agama Islam Daerah Selangor ataupun, daftar walk-in. Peratus untuk masuk? 100% !

Kenapa 100% boleh walaupun daftar walk-in? Tak takut ke kena halau tak boleh daftar? Oh, memang diorang takkan halau pun..yang penting ongkosnya dan buat la muka kesian sikit...hehehehe..yang penting Tawakal 'Alallah.

Penceramah yang mengendalikan kursus ini bagus-bagus belaka. Cemerlang !! Jangan risau tentang kebosanan, sebab mereka memang pakar dalam menggelikan hati anda. Tak faham juga? Nak lukis ?...antara joke yang aku ingat sampai sekarang.

Terima kasih daun keladi kepada penganjur kursus, akhirnya nama aku tersenarai juga di bahagian PAID PJ. Nama anda?

yeeply : kiri ialah kursus kahwin JAIS, kanan ialah kursus kahwin PAID PJ..aku ke kanan..kini baru tersedar sepatutnya aku ke kiri...hahahaha...yg penting ada sijil

2 comments: