Friday, June 11, 2010

I'M THE BIG BOSS

Big boss yang garang tapi cool..camana tu?

Barisan fasilitator yang ceria :
Syawal yang senyum sokmo
Harith yang cool
Umar yang tegas
Azam yang cam biskut chipsmore
Zalina & Diba yang cam belangkas
Faiz yang lucu
Nadz yang sabar
Aisya yang setia...hahahaha
Apa la yang best sangat program LOST ni?

Kita pasang khemah dah 2 jam ni, apsal tak siap-siap lagi?

Atuk aku cakap nak masak kentang kena golek-golek-golek dulu..

Mak..abg dan akak fc buli saya...huhuhu

Kau cakap ada persembahan WaliBand, sekali yang datang CilikBand da..

Mari-mari beli giant selipar 3 seposen..

Paman tarzan mencari Bibik Jane

Bibik Jane tengah sibuk mandi mini air terjun

Kita serang semua fc yang tak berapa hebat tu !!!

Siapa big boss? Siapa pula yang menggelar aku big boss? Kenapa panggil big boss? Budak-budak ni memang nak kena saman.

Episod Young ABIM Camp kembali menyerang !! Kali ini aku mendapat sokongan kuat dari PM ABIM Selangor : Harith, dan rakan-rakan seperjuangan : Zalina, Umar, Syawal, Faiz, Azam, Nadz, Diba dan Acik Hani. Program setahun sekali yang berkonsepkan survival camp memang aku nanti-nantikan, plus aku memang gemar-segemar-gemarnya melakukan aktiviti lasak.

Walaupun ada beberapa ketegangan dan kekurangan 'here and there' tapi yang penting kita ENJOY dan menikmati saat-saat pembinaan karakter dengan pertolongan dari Ilahi. Kenapa suka sangat buat program dengan alam? Sebab aku sangat yakin, hati manusia itu sangat dekat dan mesra dengan ketenangan...maka 'alam' adalah pilihan terbaik untuk mendidik jiwa manusia.

yeeply : tahun depan ke hutan mana pula mahu diteroka?

No comments:

Post a Comment