Tuesday, March 23, 2010

TEAM EKSPLORASI DAKWAH

U. Xawawi : Mahu bertapa berapa abad da...

U. Khairudin : Semoga roh mereka sentiasa dirahmati Allah swt.

En Shamsudin : Planning...planning....zzzz...

Hj Siraj : Ibuk...bajunya kok sudah siap dijahit?

Harith : Hai..apa la yang aku nak beli pada buah hati aku di Malaysia ni.

Shafezan : Senyum seindah suria..lalalala..

Azam : Semua sihat ya? Kalau sakit, balik Malaysia la...

Syukur : Aku ni dah la lapar...kedai pula tak buka-buka.

U. Darul : Saya nak bersihkan surau !

K. Rijal : Aku ni kat mana-mana pun boleh zzz....

Ezwan : Seramnyer tempat ni...kesian orang indon kena penjara dengan jepang.

Faizi : Asyik-asyik aku je yang kena tangkap gambar. Mana aci !

Liza : Kekanda, apa kabar agaknya di Malaysia?

Awin : Semua yang pelik-pelik boleh bagi saya makan. Yummy-yummy...

Diba : Semoga adik-adik semua tabah mengharungi dugaan Ilahi, ya.

Nadz : Sudah kenyang dan mahu pulang ke Malaysia.

Cikgu Rahimah : Sampai hati budak-budak ni suruh aku buat kerja.

Zalina : Selaku unit sajian makanan, maka akulah tukang perasmi makanan...hahahah.

Hanis : Hei, nak kena ketuk dengan saya ker?

Hidayah : Idea....idea....

Ustazah Hazlina : Aduih...lenguh dah tangan aku nih.

Mija : Hmmm...sayunya panorama Maninjau.

------------------------

yeeply : Kenangan manis antara kau dan aku..

No comments:

Post a Comment