Friday, August 27, 2010

IHYA RAMADHAN @ PPAK

- hati yang suci murni dari adik2 -

- Hero 1 : Rahmad, alunan ayat suci alquran yang sungguh merdu -

- Hero 2 : Azam, expose diri aja...heheeh -

- Hero 3 : Mahmud, lucu bangat mamat ini seh -

- Hero 4 : Harith, paling tenang -

- Hero 5 : Akmal, bahagian teknikal memang ok -

Sahabatku ber’sms tidak dapat hadir ke Ihya Ramadhan Klang atas sebab yang memang tidak dapat dielakkan. Alamak, ini bermakna….

‘Aku seorang sahaja yang kena jaga semua budak perempuan? No way !!!!!

Namun aku berterima kasih kepada hero ber5 yang komited memberi kerjasama dalam menjayakan program. Dan aku rasa inilah pertama kali hero ber5 ini bergabung dalam satu program anjuran ABIM. Syabash !

Dan tidak sia-sialah persahabatan mereka ini semenjak dari sekolah menengah, kerana aku lihat setiap seorang dari mereka saling melengkapi. Paman kata mahu tubuh training, tapi entah bila aku pun tidak pasti….hehehhe

yeeply : Suka ke? Suka !! Cutenyer…hahahahah


No comments:

Post a Comment