Tuesday, August 10, 2010

1 DAY TRAVEL

- selepas meeting -

- senja yang indah -

- kehadiran anda menunjukkan komitmen anda -

8 Ogos 2010, Perjalananku ke SMAAF adalah untuk menghadiri meeting reunion memandangkan mek naisyim yang ketot tu memandai-mandai letak nama aku untuk program ini. Syukran aku ucapkan, namun aku lebih bersyukur bila aku dengan senang hatinya mem'pas jawatan PM kepada sahabat yang entah apa namanya semasa meeting itu. Hahahahaha....suka..suka..

Pertemuan ini sangat bermakna kerana setelah bertahun-tahun aku meninggalkan SMAAF, siapa sangka banyak benar perubahan yang berlaku. Namun tarbiyah SMAAF terhadap diri ini memang berkesan dan aku sangat menghargainya.
Semoga perancangan reunion 1970-2009 ini menjadi kenyataan walaupun cabarannya sangat hebat.

yeeply : 1% sahaja yang mengenaliku....padan la muka, sapa suruh tak ingat nama ustaz dan ustazah...hahahahah

No comments:

Post a Comment