Saturday, April 10, 2010

TERATAK RIVERVIEW & LAKE GARDEN PROTON CITY

Adik : Aku minta pizza hut..alih-alih dapat k.teow daging..ada sayur pulak tu..huhuhu

Ji'ah : Rezeki tu Zu, ko tengok kat Palestin sana..syukur la kita dok M'sia.
Adik : Oh kawanku yang baik hati, pinjam pelampung nak main air !

Atirah : Atikah tu penakut betul.

Atikah : Memang la, atikah kan kecik lagi.

Paman Azam : Mana Njang korang, kata nak jaga korang?

-----------------------
’Hmmm...hujan la..’hatiku mengeluh, tapi bukan aku salahkan hujan. Hujan kan satu rahmat Ilahi.Aku mengeluh sebab hujan bisa buat badan dan otak ini rasa malas. Heheheh...

Pagi ini janji untuk ke USJ, rutin hujung minggu. Dan masih lagi hujan. Entah kenapa, rasa malas makin berkobar-kobar. Mahu sahaja aku batalkan untuk ke UPSI. Jangan weh....

Teratak Riverview! Tempat camping yang best dan airnya...fuh..memang coooool..jambatan gantung memang seram, sampai atikah pun nangis..huhuhu...dasar penakut...aku plak memang kaki gayat, tapi risiko mesti diambil..jangan lepaskan peluang!

Pengalaman berseronok-seronok ini (sebenarnya nak bagi semangat adik nak exam...) turut diceriakan bersama paman azam, atirah, atikah , adik dan ji’ah. Kelakarnya ialah rupanya ji’ah ni sepupu afiq (kawan sekolah paman azam), kecilnya dunia. Memang tidak sia-sia perjalanan ini. Hahhahaha...

Kami juga menyinggah ke tasik di Proton City. Rumah yang sesuai untuk Darul Wardah. Boleh cadangkan pada ustazah ni.

yeeply : hati tersenyum riang, i’m luvin it.....

No comments:

Post a Comment