Friday, December 18, 2009

KEM GEN RABB : BEST FRIEND FOREVER

Ada sebab kenapa aku memang mahu sangat Salwa join team aku (1) dia petah bercakap (2) dia pandai memberi nasihat aka berceramah (3) dia best friend aku (4) dia genius...aku bukan bodek ko yer salwa..memang benar belaka..hehehe

Bersama remaja usj aka remaja urban memberi peluang aku untuk memberi perspektif yang berbeza berbanding remaja rural atau normal..mereka cepat matang, kadang2 nampak tooo ego, dan yg pastinya untuk break d' ice sangat ambil masa....

Tapi, apa yang penting? Perasaan ingin berkongsi bersama sahabat itulah yang mahu dicari. Tiada orang yang mahu hidup kesepian..keseorangan..kegelapan..

yeeply : terima kasih kepada alimkids usj kerana memberi peluang inayah training centre berbakti kepada anak-anak ini

No comments:

Post a Comment