Friday, December 25, 2009

K-IBAD a.k.a K-TIDO?

- sedang praktikal tayamum -

Agak lama aku tidak hadir ke kem PUSBA dan kali ini ia banyak mengetengahkan soal ibadah solat. Nama programnya ialah K-Ibad dari 22-25 Dis di Kem Bumi Jati. Fasilitator yang hadir pun yang sudah lanjut usia. Kalau yang muda pun terlebih muda. Jangan marah ya izati..Heheheh...

Jujur aku cakap, sepanjang program yang aku pernah hadir atau kendalikan..inilah FIRST time aku menguap berjuta2 kali dan siap boleh tertidur lagi masa tasmik. Seingat aku, habit aku ni sebenarnya terjadi masa aku mengajar dulu..tak sangka pulak boleh terbawa-bawa sampai la ni. Kalau menguap ajer takpelah, ini siap tersengguk-sengguk dan boleh mimpi plak.Hairan...hairan..

Parah aku nak menghabiskan K-Ibad ni untuk minggu depan. Mau sakit badan tahan ngantuk. Tu pasal la program anjuran Inayah Training Centre semuanya aktif dan lasak..sebab tuannya tak tahan mendengar....zzzzzz....terus..

yeeply : kenangan bersama 10 cucuk satay,4 kuih keria & 1 kuih melekit

No comments:

Post a Comment