Wednesday, November 25, 2009

BAHAGIA MENJADI GADIS @ D' MUARA DORANI

Lega akhirnya master trainer dah mula memegang microphone..

Korang ni jangan nak peluk aku kuat-kuat ek..dah la sorang-sorang belum mandi lagi..

Kami akan terbang sejauh superman..setinggi batman..sepantas spiderman..selucu cicakman..

Aku : Konfius saya, apa kaitan starfish dengan korang yer?

Aksi melekat...ko jangan lari..aku nak melekat kat badan ko..

Yeaha..kami sedang menghafaz sambil mengharapkan markah yang banyak dari akak..heheh..

Ya Allah..maafkan kami Ya Allah..

Sesungguhnya menjadi mc utk BMG ni memang memalukan..dan menyusahkan..hahah..tapi memberi pengalaman yang hebat untuk menjadi trainer yang lebih bagus !
Nabilah : kak, jom tangkap gambar.

Aku : jom, ada kamera tak?

Nabilah : tak (sambil buat muka tak bersalah..)

Aku : adoi..
Fasilitator BMG & trainer..muda-muda belaka

yeeply : jaket i-care dalam kenangan..sengal nyer..

2 comments:

  1. suka sgt post ni..kelakar habis!!

    ReplyDelete
  2. tulisan yang klaka memberi ketenangan kepada pembaca..heheheh

    ReplyDelete