Monday, September 28, 2009

ABIM GURLZ+NISA' GURLZ=SAHABAT


' Kereta kancil sapa tu? '

Itu kot tuan dia..tapi kenapa menuju ke arah aku?

Terkejut badak aku..kat sini pun boleh jumpa? Malam-malam pula tu !

'Akak? Macamana tau ini rumah saya? ' apa jenis soalan aku ni??? Sepatutnya aku tanya, buat apa kat sini?

Sebetulnya dia tidak tahu langsung inilah rumah aku, sehinggalah kawannya yang beritahu dan untuk mengconfirmkan ini memang rumah aku, dia tengok savvy merah cun aku tu...hahahah.

Sememangnya malam ini benar-benar memberi kejutan.Siapa sangka sebenarnya jiran aku yang aku dok panggil ustazah tu ialah lecturer dia, plus anak dia ialah classmate dia, plus isteri anak dia pulak classmate aku..hahahahah...what a small world.

Kesimpulannya..walaupun kami berlainan organisasi tapi insyaAllah niat ke arah kebajikan dan kebaikan itu tetap sama. Amin..semoga perjalanan kita semua dipermudahkan.

yeeply : pertemuan kami sentiasa di atas dasar kejutan dan tiba-tiba..itu yang mengeratkan lagi hubungan persahabatan

No comments:

Post a Comment